Saturday 29 November 2008

Happy Anniversary

Assalamualaikum.

Hari ni aku x keluar ke mana2. Hujan turun mencurah2 tanpa henti dari semalam lagi. Teratak buruk kami juga basah di sana sini kerana atapnya bocor. Apa pun kami panjatkan syukur pada Ilahi kerana kami masih punya tempat untuk berteduh dan berlindung dari hujan dan panas. Alhamdulillah...

Hari ni 29 Nov 2008, hari sabtu. Tarikh yang sama pada tahun lepas jatuh pada hari khamis. Masih segar dalam ingatanku dan masih terasa debarannya. Malam itu akan bermulalah episod baru dalam hidupku. Aku akan diijabkabulkan dengan seorang jejaka pilihan hatiku sendiri. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Selepas solat isyak aku sah menjadi isteri orang. Buat pertama kalinya aku mengucup tangan suamiku selepas selesai mengerjakan solat sunat slps akad nikah.


Kenangan di majlis kesyukuran 30 Nov 2007

Setahun telah berlalu, aku bahagia bersama suami dan anak tercinta. Terima kasih sayang kerana menjadi seorang suami yang begitu memahami dan menyayangi aku sepenuh hati. Terima kasih juga kerana menjadi ayah yang baik dan bertanggungjawab. Semoga ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga ke syurga. Biarlah hanya kematian yang memisahkan kita di dunia ini..InsyaALLAH.



Keluarga Bahagia


1 comment:

Anonymous said...

Selamat berbahagia...


-Shabab Sejati-

 
Copyright @ 2008 Kembara Di Bumi Tuhan: Happy Anniversary | Original Template: Uno Design Studio | Modified By: iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top